středa 7. prosince 2011

A jak to bylo dál? (How did it continue?)

Na dlouhá léta jsem se modelování nevěnovala, ale protože se můj panenkovský koníček hodně rozrostl a já začala mít potřebu doplňovat interiéry i jídlem, tak jsem se do toho znova pustila. Ale nesmějte se mi, :-))  až vám řeknu, co jsem udělala. Objevila jsem sice fimo, ale vzala jsem jen jednu barvu, vymodelovala z ní to, co jsem chtěla a pak vzala ty samé tempery, jako před léty, a upečené výrobky jsem opět namalovala (první tři obrázky). Ale to už jsem se rozhlížela po netu, jak se to vlastně dělá správně s tím fimem a tak na dalších třech obrázcích jsou moje první dortíky z fima, stále nic moc, ale už jsem tomu začala přicházet na chuť.

For the long time I haven´t done modeling but my doll´s hobby was bigger and bigger and I needed to fill my doll´s rooms with food, so I started again. Don´t laugh at me :-)) when I tell you what I did. Although I discovered fimo, I took only one color, modeled some things from it and than I painted it with the same watercolours like many years ago... (first three pictures). But I looked for the right technique and on the next three pictures there are my first cakes. Of course, it was nothing special but I tried to be better and better.


2 komentáře:

  1. Ahoj Eriko,tento blog je naprosto užasný nápad. Je moc dobře, že jsi se do toho pustila. už se nemůžu dočkat, až tu bude spousta článků, foteček a třeba i návod, kterými se budu moct probírat a inspirovat. jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Danko,
    znám hromadu zahraničních webů, které jsou takhle specializované a i když mám miniatury u sebe na stránkách, tak jsem si existenci tohoto blogu stejně odůvodnila a rozhodla se začít vystavovat miniatury i tady. Materiálu mám spoustu, obrázkové popisy taky, takže se na to všechno můžeš těšit, bude to tady, ale hezky postupně, ať mám stále co přidávat :-))

    OdpovědětVymazat