neděle 12. února 2012

První boty (First shoes)

Když jsem si koupila první Tonnerku, tak jsem se skoro okamžitě pustila i do prvních botiček. Kupodivu, ty první se docela povedly, i když jsem nebyla úplně spokojená, ale řekla jsem si, že se zdokonalím. No...... nestalo se to hned, ale až po pár letech, nicméně, rubriku začínám tím nejstarším, i když ne tím nejlepším, nevadí, i to patří k mojí historii, s mému vývoji. Jak vidíte z obrázků, vzala jsem papír, vynilovou látku stříbrnou a tenkou, gumovou podložku, kterou jsem zakoupila v Řempu nebo jak se to dneska jmenuje. Vypracovala jsem horní část, vše jsem slepila dohromady, z drátku jsem vyrobila sponku a bota byla skoro hotová. Podpatek jsem vymodelovala z fima, obalila stříbrnou látkou a nakonec přilepila k botě.
When I bought my first Tonner doll I nearly immediately started to make shoes. My first shoes aren´t so bad although I wasn´t satisfied but I told myself that I improved. Hm...... it didn´t happen at once, I improved after several years, however I decided to publish my the oldest things, it a history of my creation and it is a reason that you can´t see here only the best things. As you can see from the pictures, I took a paper, silver textile and thin, rubber pad, I made a top part of shoes and glued everything together. Then I made a buckle from a wire, heels I made from fimo, wrapped them with textile and finaly glued with shoes.












Žádné komentáře:

Okomentovat