pátek 13. ledna 2017

Vánoční diorama (Christmas diorama)

Další diorama je vánoční, opět jsem použila krabičku z Ikey o velikosti 18x13x6 cm a do ní jsem umístila klasickou vánoční scénku. Krb, stromek, dárky, křeslo, vše ozdobené girlandami a ozdobami, většinu z nich jsem vyráběla. Krb jsem udělala z balzy, balzu jsem použila i na základ křesla, které jsem vypolstrovala a potáhla látkou. Malé jehličnaté girlandy jsem koupila, okolo krbu jsem na ně nalepila kulaté ozdoby z korálků, nahoře u stropu jsem je ozdobila vánočním cukrovím z fima. Oba stromečky jsem koupila, velký jsem nazdobila ozdobami a jemným řetízkem, menší řetězem z malých korálků. Vláček, medvídek a kočička jsou kupované, ale ostatní dřevěné postavičky jsem vyrobila z korálků, dřevěné výřezy jsem použila jako ozdoby a andílek je ze šperkařských komponentů. Svícny jsou z kovových komponentů, svíčky jsem vymodelovala z fima a nakonec jsem z plsti ušila dvě ponožky.
Christmas diorama is again in a box from Ikea, 18x13x6 cm and there is a very typical scene - a fireplace, a christmas tree, gifts, an armchair. The fireplace I made from a special light wood, this wood I used for the armchair too, I covered it with a fabric. I bought small garlands, then I glued small decorations from beads on them, or typical Christmas sweets from fimo. I also bought Christmas trees, bigger tree I decorated with beads and very fine chain, smaller tree with very small beads. The train, the little bear and the cat they are bought but the rest of the small decorations (angel, wood figures and candlesticks) I made from wood beads, fimo and iron components. And finaly I sewed 2 socks from felt.









2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. děkuji... hlavně moc malý, nevím u jaký velikosti míním skončit :-) ale je výhoda, že to sbalím do kabelky a jdu.... :-)

      Vymazat