neděle 16. září 2012

Já a stoleček (Me and a little table)

Minulý týden jsem zkusila udělat stoleček z umělohmotné desky, nevím přesně, jak se ten materiál u nás jmenuje, ale dělají se z něj reklamní cedule. Jde krájet ulamovacím nožem, trochu ztuha, ale jde, a měla jsem z něj docela radost, protože to není dřevo, tudíž nedělám piliny v bytě, když to krájím a přesto to vypadá jako dřevo. Inspiraci a plánek jsem vzala zde: http://1inchminisbykris.blogspot.cz/2012/08/occasional-table-tutoral-how-to-make-1.html. A pro srandu jsem uveřejnila fotky, kde se snažím sama sebe se stolečkem vyfotit v zrcadle :-)).
Last week I tried to make a little table from mat board, I don´t know exatly how it names here but they make an advertising signboard from it. We can cut it with a special knife, a little bit worse but it goes. I was glad from it because it isn´t a wood and I don´t make any sawdust in my home when I cut it, and it still looks like a wood. An inspiration and a pattern I took from this page: http://1inchminisbykris.blogspot.cz/2012/08/occasional-table-tutoral-how-to-make-1.html. And for fun I published photos, where I tried to take photos of myself with a the table in a mirror :-)).

1 komentář: