pátek 9. prosince 2011

Úplně jednoduché návody (Very easy tutorials)

Blog o miniaturách jsem si založila nedávno, ale miniatury vyrábím už několik let, no a tak jsem popřemýšlela, jestli má vůbec cenu dávat i ty starší a překonané věci do návodů, ale rozhodla jsem se, že ano. Není to tak hezké, není to tak dokonalé, mnohé postupy jsem už 100x vylepšila, ale pokud jsem už začala uveřejňovat ty nejstarší věci, pak musím ukázat i ty nejstarší postupy. Třeba i proto, abyste viděli, že když se člověk dostatečně snaží a baví ho to dlouho, že může stále něco objevovat a zlepšovat se. Hmm..... tedy doufám, že se stále zlepšuji. :-)) A tak je tady první jednoduchý tutorial, nic světoborného, jen ukázka jednoduchých dortíků, zvládnou to i děti.

Recently I have founded my blog about miniaturas but I have made them for several years, so I thought if is necessary  to show you my old tutorials. And I decided that yes! They aren´t so nice, they aren´t so perfect, a lot of tutorials I made better during years but.... if I showed you my beginning in modeling, I have to show you the oldest tutorials. There is maybe only one reason - to show you that a person who tries it again and again and likes it for the long time, she/he can increase in it. Hm.... I hope that I always increase :-)). There is a very simple tutorial about easy cakes, it won´t be problem for children too.




Žádné komentáře:

Okomentovat