neděle 4. prosince 2011

Proč další blog?

Inu proto, protože jsem k tomu rozhodnutí dospěla. Mám hodně aktivit a koníčků, a když jsem založila před nedávnem povídací blog a objevila jsem jeho možnosti, rozhodla jsem se, že musím mít další. Že ho zkrátka nutně potřebuji :-)) Ano, bude věnovaný mým miniaturám, které tvořím moc ráda, ale velice nepravidelně, někdy po větším množství, někdy jen sem tam kousek, nezapomenu vždy nafotit, ale uveřejňovat na stránkách http://www.erica.cz každý dortík, to se mi nechce. A když už to i zveřejním, tak pak zapadne mezi tu spoustu šatů a panenek a jiných koníčků, zkrátka si myslím, že jim nevěnuji dostatek prostoru. Když jsem tak brouzdala po internetu, tak jsem našla spousty blogů s miniaturami a došlo mi, že mám dostatek materiálu na to, abych takový blog zaplnila. Myslím si, že budu mít pořád co uveřejňovat, jelikož jsem stále jen na začátku a neustále něco dalšího objevuji. Výzev je přede mnou více, než bych si přála, ale asi je to tak dobře, až nebudu mít co objevovat, pak mě to asi přestane bavit. Tak vítejte...

Žádné komentáře:

Okomentovat