neděle 4. března 2012

Parfémy (Perfumes)

Miniaturní parfémy jsem začala vyrábět, když jsem potřebovala doplnit toaletku v ložnici pro panenky, nepotřebovala jsem jich moc, ale podívejte, jak to nakonec dopadlo :-)) hodiny jsem seděla a slepovala k sobě korálky, neustále vznikaly nové a nové kombinace barev a efektů, skoro jsem nemohla přestat. A jak na to? Potřebujete korálky, perličky, kovové komponenty na šperky (ketlovací nýty), kaplíky, rondelky a hlavně dobré lepidlo, já používám od UHU ledidlo na všechno. A pak už jen spoustu fantazie a trpělivosti....
I started to make miniatures perfumes when I needed them for my doll´s bedroom. I didn´t need a lot of them but as you can see I made a lot. I sat and made them for hours, I created new and new combinations of colours and shapes, so I almost couldn´t stop. And how do you make it? You need beads, pearls, iron components for jewellery and a good glue, I use from UHU - glue for everything. And then a lot of imagination and patience...






Žádné komentáře:

Okomentovat