čtvrtek 21. listopadu 2013

Mini proutěná ošatka (Mini wicker shallow basket)

Kamarádka Světlana začala dělat košíčky z provázku a mě to začalo taky bavit, takže jsem zkusila proutěný, samozřejmě jako, je to z provázku :-). Dno je z dýhy, osnovy, okolo kterých se oplétá jsou drátky obalené papírem a obyčejným provázkem se oplétá. Nedá se z toho plést jako z proutí nebo z pedigu, takže např. zakončování si musím vymyslet jinak, v tomto případě je to upletený copánek z provázku. Drátky jsem společně s lepidlem do dna napíchala a nechala zaschnout. Proplétala jsem jednoduše cik cak, takže jsem potřebovala lichý počet drátků. Když jsem dopletla, drátky jsem ustřihla a na ně nalepila copánek. Jako první pokus to docela jde, v plánu mám i proutěný nábytek, tak uvidíme, jak se zdokonalím. :-)
My friend Světlana started to make small baskets from string and I enjoyd it so much, so I started too, this time wicker basket, of course, it is from string. The bottom is from balsa, warps are from wire with paper and string. It is impossible to weave in the same way like from twigs or pedig, so I have create some new ways for ending of basket, in this case I used a plait from string. Wires with glue I sticked to the balsa, the string I weaved in a simple way around wires, I needed odd number. Then I cut off wires and glued the plait.  I think that the first test is ok, I´m going to plane a wicker furniture in the future so we will see how I improve my skills.

Žádné komentáře:

Okomentovat